NovellerByWilma

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Wilma Novellskrivaren - 30 april 2013 21:40

(Louise)

HELVETES JÄVLA SKIT, JAG VILL BARA DÖÖÖ, JAG VILL TA SJÄLVMORD, JAG VILL INTE LEVA PÅ PLANET JORDEN, JAG VILL ÅKA TILL NEPTUNUS DÄR DET INTE FINNS NÅN LUFT OCH KVÄVA MIG SJÄLV! Jag och Cristoffer har letat efter Emma i ca. 2 timmar. Vi tänker inte ringa polisen, för tänk om vi ringer sen hittar vi henne direkt ja .. Jag tänker inte leta mer det är hopplöst, vi har letat i hela denna lilla stad. Hon är ingenstans! Jag vill bara lägga mig och gråta, gråta och gråta. Om inte Cristoffer hade vart här och hjälpt mig, hade jag inte orkat jag hade gjort som Emma kanske gjort, tagit självmord. Men Cristoffer får mig att leva, och stå på mina ben. Jag tror faktiskt att jag älskar honom, det gör jag. NEJ JAG KLARAR INGE MER. Jag kramar om Cristoffer hårt, han kramar tillbaka. Han bevarar den, det betyder att han tycker om det eller så är han för feg för att erkänna, för han vet hur arg jag kan bli. Jag börjar gråta, min tår rinner längst kinden och far på hans hand, han klämmer ihop tåren och lägger den mot hjärtat. Han är ledsen, men endå ler. 

-Crille, jag älskar dig. 

Han kollar väldigt förvånat på mig, antingen kommer han skratta, gråta eller bara vara tyst. Han öppnar munnen och säger. 

-Inte jag. 

Jag känner hur jag blir mer ledsen, hur kan han vara så oromantisk och hjärtlös. Jag går därifrån, jag vänder mig om efter 10 m, han bara står kvar. Jag trodde faktiskt att han var annorlunda inte som alla andra, att han var sann. 

Jag står och kollar på honom, och gråter ännu mer. Han går. Jag fattar inte, jag springer fram och slår honom i magen med knytnäve jag ser smärtan i honom, det gör jag verkligen. Men jag bryr mig inte, han faller ihop. Jag spottar på marken, 1 cm från hans huvud. Och bara går. Emma är död, jag är 99,9 % säker på det. Jag var dum mot Crille, men han var dum tillbaka , först kramar han mig, eller ja , jag kramade han men han bevarade den faktiskt han kunnde valt att dra bort och gått. Sen säger han att han inte älskar mig? Faasssssst .. kramen kanske var som vvän. MEN HAN BEVARADE MIN KYSS PÅ FESTEN! Det var annorlundare. Eller så har han bara druckigt, och inte är helt nykter. Fast han går normalt, och beter sig normalt han drack bara typ 3 öl. Jag drack inget, jag dricker aldrig på sånna där fester. Jag känner mig faktiskt rätt glad , och stolt. Fast endå Emma kanske är död? Jag går hem lägger mig i sängen, tar fram en bild på mig och Emma som kramas, och jag kramar om bilden och fäller en tår sen sommnar jag. 


Mer? 

KOMMMMMMMMENTERA!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , jag är en tjej på 11 , snart 12 sommrar. Som älskar att skriva berättelser därför har jag skapat en blogg med noveller! Hoppas du följer den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

;)

S Pink Premium Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards